V Dešti

Nerada nosím deštníky a tak obvykle promoknu na kůži. V pondělí se MI to stalo naposled. Musela jsem v pracovní době vyřídit několik pochůzek, přestože každou chvíli pršelo, jak z konve. Navíc bylo docela chladno a já měla přilepené šatičky na těle a bradavky mi trčely, aby ještě víc upozorňovaly, že jsem pod promočenými minišaty nahá. Jít bez šatů by bylo lepší, protože by aspoň nestudily a jako nahá jsem stejně byla.
Zasmála jsem se, když nějaký čtyřicátník, který mě potkal na chodníku, se po mně tak zadíval, že to napálil do kandelábru hned vedle mne. Musel se hrozně praštit do hlavy. Byla to hrozná rána. Chtělo se mi smát nahlas, ale přišlo mi ho líto. Nabídla jsem se mu, že mu zatlačím bouli. Kupodivu souhlasil a hned mě pozval do hospůdky, která byla hned vedle. Bylo lepší se schovat před deštěm a litovala jsem, že jsem se tam neschovala ještě suchá. Půjčila jsem si polévkovou lžíci a skutečně mu zatlačovala bouli, jak mi to mnohokrát dělala maminka. Tak jsem to prožívala, že jsem si neuvědomila, že jak mám ruce nahoře, abych dosáhla na jeho čelo (I když seděl), tak se mi zákonitě zvednou šaty a já mu ukážu vyholený klín v celé své nahotě a zbytku lokálu svůj holý zadek. Došlo mi to, až se najednou rozhostilo v hospodě hrobové ticho. Přímo jsem cítila, jak mě probodávají pohledy.
Mého “pacienta” nenapadlo nic lepšího než mi položit obě ruce na zadek. Sice ho skryl cizím očím, ale mě dělalo dobře už jen, jak mě zahřál studený mokrý zadek, ale když mě začal jemně hladit, tak jsem zapomněla na jeho bouli. Přesněji jsem mu na ni vlepila pusu a chtěla se posadit na svou židli. On si tu pusu vysvětlil asi jinak. Přidržel si mě za zadek před sebou, a když zjistil, že se nebráním, tak si mě posadil na kolena. Nepřestával mi hladit půlky a pomalu zkoušel, jak hluboko mu dovolím zajet prsty do čárky. Nechtěla jsem vědět, jestli jsme pořád středem pozornosti, ale podle už normálního hospodského šumu jsem usoudila, že už není co vidět. Naopak jsem si užívala laskání na zadku. Styděla jsem se za trčící bradavky, protože mě prozrazovaly, jak jsem vzrušená. Snažila jsem se odlepit mokrou látku přilepenou na kůži prsů a přitom se mi “podařilo” si rozepnout nechtě několik knoflíků pod výstřihem. Pan X (sice se mi představil celým jménem, ale nezveřejnila bych ho, I kdybych ho nepřeslechla a bylo mi trapné se zeptat znovu) toho využil.
Než jsem se stihla zapnout, tak už žužlal mou bradavku v puse. Zůstala jsem jak omráčená, jak se mi to líbilo. Držela jsem a bála se, že přestane. On však našel odvahu a konečně jsem ucítila, jak jeho prsty sklouzávají po mém zadku hlouběji do mého klínu až k poštěváčku. Udělal to tak nádherně, že jsem to nezvládla a než jsem se začala zmítat v orgasmu, tak jsem mu ještě stačila naléhavě pošeptat do ucha, aby mi tam strčil prsty. Když poslechl, tak jsem už stejně nevěděla o světě kolem a prožívala jeden ze svých divokých orgasmů. Teprve až jsem se trošku zklidnila, jsem zjistila, že má v mé skulince palec a ukazovák v análku. Šukal mě tak obě dírky prsty a současně lízal bradavku. Bohužel jsem se neubránila dalšímu orgasmu, kterým jsem ho celého smáčela. Naštěstí měl od deště taky mokré kalhoty a tak ta moje potopa se tam ztratila.
Neudržela jsem se, abych mu taky nevjela rukou do vyboulených kalhot. Snažil se mi v tom zabránit, ale bez úspěchu. Sotva jsem se však dotkla jeho tvrdého penisu, tak začal v mé dlani stříkat. Nestihla jsem si ho vzít do úst. Byl moc přisátý k mému prsu a nedal mi tolik času. Aby to nebylo všude, zachytila jsem jeho spermijky do dlaně druhé ruky a Pak labužnicky vylízala. Byla jsem úplně v transu. Jen jako z dálky jsem vnímala, když nám číšník přinesl kávu a panák Metaxy na zahřátí. Bála jsem se vstát z jeho kolen, aby neviděl, jak jsem ho smáčela svými šťávičkami, ale trochu rudá jsem to zvládla a sedla si na své místo, abych si vychutnala kávu a koňak. Nechala jsem rozepnuté všechny knoflíky, které se samy rozepnuly během toho, kdy mi lízal bradavky. Svůdně mi vykukovaly prsa z výstřihu. Cítila jsem, jak se mi tam vpíjí pohledem, ale nikdo z nás nepromluvil, dokud jsme si nevychutnali kávu.
Teprve po přípitku začal konverzovat a zkazil předchozí výjimečný zážitek. Začal loudit telefon a další rande. Prostě normální mužský! Já to však brala, jako neopakovatelný zážitek a malý úlet z všedního dne. Asi odcházel zklamaný, že žádné pokračování nebude. Naopak já byla spokojená na výsost. Mám ráda takové náhody. Vrátila jsem se do práce ve výborné náladě, přestože bylo venku hnusně. Kolegové mě už znají a správně vytušili, že jsem si něco užila, ale neřekla jsem jim celou pravdu. Jen jsem se přiznala, že jsem se nechala pozvat cizím chlapem na kávu a koňak, abychom se schovali před deštěm.
Netušila jsem, že si budou chtít taky zlepšit náladu a budou si hrát na mého otce. “Přísně” mi vyčinili, že s cizími pány nesmím nikam chodit a aby to bylo opravdu jako otcovské, tak jsem se musela přehnout přes stůl a šaty mi už vyhrnuli sami. Dostala jsem od každého 5 na holou jen tak rukou. Jenže jak jsem měla mokré šaty, tak jsem na stole jimi zamočila kolegovi nějaké papíry, aby je zachránil, tak mi přetáhl šaty přes hlavu a já dostávala na zadek úplně nahá. Úplně jako doma od otce, ale to bývalo horší a rákoskou! Kolegové z toho měli srandu a hned lepší náladu. Tak to je můj poslední trochu divočejší zážitek. Špatné počasí nemusí vždy znamenat jen špatnou náladu!

Leave a Reply

